درباره بولت ژورنال

Thursday، ۱۸ Shahrivar ۱۴۰۰

اصلا بولت ژورنال چی هست؟

به طور کلی بولت ژورنال روشی هست برای این که به زندگی خودتون نظم بدین و با برنامه ریزی به هدف های قشنگتون برسین، و همه این کار ها را باید تو دفتری انجام بدین که بهش بولت ژورنال گفته میشه. دفتر های بولت ژورنال رو می تونین هر جور که دوست دارین طراحی کنین و بهش هرچیزی که می خواین رو اضافه کنین.

مثلا می تونین بخشی از دفتر رو برای جمله های انگیزشی طراحی کنین تا هر وقت که بهش نگاه می کنین انگیزه بگیرین و به راهتون با انگیزه بیشتری ادامه بدین.😍

همین طور می تونین به صورت روزانه و هفتگی و حتی ماهانه صفحات دفتر بولت ژورنال رو با توجه به سلیقه و نیاز های روزانتون طراحی کنین.

شاید فکر کنین که سخت باشه طراحی همچین دفتری ولی باید بهتون بگم که اصلا کار پیچیده ای نیست، اگه به اسم این دفتر دقت کنین به کلمه بولت می رسین که داره میگه این دفتر های جذاب از نقطه های کوچکی تشکیل شده که به شدت در طراحی کردن به شما کمک می کنه و کارتون رو راحت تر می کنه.

شاید هم بگین خب یک پلنر آماده هم همه این ها رو داره، که کاملا هم درسته این حرف!😉

ولی کامل ترین پلنر هم میتونه نیاز های شما را بر طرف نکنه و بگین کاش فلان چیز رو هم داشت تا می تونستم ازش استفاده کنم. دقیقا همین باعث فرق بین یک پلنر آماده با یک دفتر بولت ژورنال میشه، چون یک دفتر بولت ژورنال رو هر جوری که بخواین می تونین طراحی کنین و هرچی هم که بخواین بهش اضافه کنیم.

با یک سرچ ساده در گوگل می تونین کلی ایده برای طراحی دفتر بولت ژورنالتون بگیرین و به یک دفتر کامل و جذاب که به سلیقه خودتون طراحی شده برسین.

نمونه ای از دفتر های بولت ژورنال ما را در عکس های زیر می تونین ببینین و اگه خوشتون آمد خرید کنین و طراحی جذابتون رو شروع کنین.🥰

خلاصه همه این حرف ها برای کسانی هست که حوصله طراحی کردن رو دارن و میخوان یک دفتر برنامه ریزی شخصی به سلیقه خودشون رو داشته باشن.

ولی اگه حال و حوصله طراحی کردن نداری، صد در صد میتونی بین پلنر های فروشگاه ما یکی از اون خوشگل ها رو که بیشتر نیاز هات رو بر طرف میکنه پیدا کنی و مال خودت بکنی.😉😍

پس بهت پیشنهاد می کنم اول داستان پلنر رو بخونی و بعد بری یه پلنر خوشگل و جذاب انتخاب کنی و به هدف های قشنگت برسی.🧡💛